בניית ציפורניים בכל השיטות

בניית ציפורניים באקריל וג׳ל

בניית ציפורניים באקריל – שיטת בניית ציפורניים באקריל מתבצעת בשילוב של נוזל ואבקה של חומר האקריל, צבע בעל יכולת התייבשות מהירה שלאחר שהוא מתייבש הוא הופך לעמיד במים. בניית ציפורניים בחומר האקריל היא כיום השיטה השכיחה והוותיקה ביותר לביצוע בניית ציפורניים. הטכניקה של בניית ציפורניים באקריל מצריכה למרוח על הציפורן חומר מקשר שעליו מורחים, עם מכחול, את האקריל בצבע הנבחר. לאחר שהאקריל מתייבש מקבלים ציפורניים חזקות ויפות. בנוסף אפשר להוסיף אבקת אקריל על הנוזל אקריל בכדי להשיג דוגמאות ודפוסים או בכדי לעבות עוד יותר את עובי הציפורן. ניתן להשתמש בצבע אקריל לבדו ונתן להשתמש בנוזל ואבקה ביחד. מילוי ציפורניים באקריל צריך להיות מבצוע על ידי בוגרת קורס בניית ציפורניים בצפון או בוגרת לימודי בניית ציפורניים, כל אחת לשלושה שבועות עד חודש.

בניית ציפורניים בג'ל – טכניקת הג'ל היא השיטה הפופולארית השנייה לבניית ציפורניים והיא תופסת תומכים רבים בשנים האחרונות, זאת מכיוון שביצוע בניית ציפורניים בג'ל מפיגה פחות ריח מאקריל. טכניקה זו נעשית על ידי מריחה של ג'ל, 2-3 שכבות, עם מכחול, כאשר בין שכבה לשכבה מייבשים את הג'ל במנורת אור אולטרה סגולה (UV). בניית ציפורניים באמצעות ג'ל יוצרת מראה טבעי וגמיש יותר מהאקריל, אך הציפורן שבירה יותר. גם שיטה זו מומלץ להיות מבוצעת על ידי מקצוענית בוגרת לימודי בניית ציפורניים אחת לכל שלושה שבועות.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support